Concept-Verkiezingsprogramma 2018-2022

Met trots kunnen we melden dat het concept verkiezingsprogramma 2018-2022 af is. Zelfs iets eerder dan verwacht, kunnen wij het met jullie delen. En dat allemaal dankzij het harde werk van de programmacommissie. Ilona, Aart, Rene, Mariska en Anita, dank voor jullie inzet!

Zij hebben de afgelopen maanden experts geïnterviewd, leden geraadpleegd en uiteraard met bewoners van het Westland gesproken. Op basis van die gesprekken hebben ze een ambitieus, toekomstgericht programma geschreven.

Nu is het aan jullie, onze leden, om te zeggen wat jullie van dit plan vinden. Lees het conceptverkiezings-programma dus vooral eerst goed door.

En dan?
Tot 7 december kun je door jou gewenste wijzigingen, verbeteringen en aanvullingen opsturen naar de programmacommissie. Dit kan via het amendementenformulier of door een mail te sturen naar de programmacommissie conform de amendementenprocedure. Voorafgaand aan de ALV wordt op 12 december via westland.groenlinks.nl bekendgemaakt welke amendementen in de ALV besproken zullen worden.

13 november is er een ALV (uitnodiging volgt) waarop het verkiezingsprogramma wordt besproken en vastgesteld. Op die ALV zal ook de kandidatenlijst worden vastgesteld.